POMIAR MOCY

Czy jest Ci potrzebny w treningu?

Nie chodzi tutaj o chęć posiadania kolejnego drogiego „gadżetu”, a zasadność inwestycji i wykorzystanie jej w celu zmierzenia efektywności oraz progresu w rozwoju sportowym. Mierniki mocy są drogim narzędziem treningowym i nasze obawy przed kolejną inwestycja są dość oczywiste jednak warto zapoznać się z korzyściami idącymi przy treningu na takim rozwiązaniu.

5

korzyści posiadania miernika mocy,
które sprawdziliśmy

1

Dokładnie wskazania przy
dużej zmienności na krótkich
odcinkach czasu – interwały, tempa.

2

Poniekąd sami jesteśmy
dla siebie trenerami i
poprzez analizę treningów
sami widzimy czy jest lepiej
czy gorzej, a liczby nie kłamią.

3

W odróżnieniu od 
pomiaru pulsometrem
mamy dokładny pomiar
pracy bez względu na
tojak bardzo czynniki
zewnętrzne oddziałują
na nasz organizm.

4

W czasie treningu 
musimy wykonywać 
złożone zadania jak
również czerpać radość
z wymiernych liczb, które 
potwierdzają wykonaną
przez nas pracę.

5

Testy pomiarowe na 
tym samym urządzeniu
w zasięgu ręki.
Znajdziemy wiele osób które twierdzą, że oczywiście możliwe jest osiągnięcie wspaniałej formy sportowej bez miernika mocy.
Możliwe jest również osiągnięcie doskonałej formy biegowej/rowerowej bez najprostszego pomiaru tętna HR,
ale dokładne wskaźniki pomagaj przy analizie i precyzyjnym doborze jednostek treningowych.
Trening z pomiarem mocy połączony z treningiem w strefach pulsu to jakość treningu
o zupełniej innej efektywności. Jak wiadomo liczy się jakość nie ilość.
Napisz do nas!